دیتا سنتر ملی و عزیز دل برادر دولت محترم

من قول دادم اینجا چیز بدی ننویسم و پسر خوبی باشم و به همین دلیل سعی می کنم با احترام اینجا گله کنم. متاسفانه امروز به خاطر مشکلی مجبور شدم با IPM تماس بگیریم و از پشتیبانی بخش هوستینگ در مورد مشکلی که پیش اومده بود راهنمایی بخوام. ( فقط برای دوستانی که در جریان نیستند ، IPM یا همان مرکز تحقیقات فیزیک نظری متولی ثبت و نگهداری دامنه های رسمی ایران .ir هستش. همچنین هوستینگ ملی رو هم فعلا این مرکز عهده دار هستند. )

خلاصه من از ساعت 14:50 تا ساعت 15:40 دنبال بخش پشتیبانی بودم تا بدونم چرا پسورد FTP من دیگه کار نمی کند. اما بخش پشتیانی این ارگان محترم تشریف نداشتند چون ساعت داشت نزدیک 15:30 می شد و باید می رفتند منزل !!!

ببینید من اصلا کاری ندارم که پرسنل تشرف نداشتند ( در ازای حقوق بی ارزش دولتی انتظاری هم نمی توان داشت. ) اما واقعا در عجب هستم چگونه قرار هست به شیوه ای این چنین دیتا سنتر ملی را راه اندازی کنند. من تا حالا و حتی بعد از جریانات The Planet توی این بلاگ چیزی ننوشته بودم. اما الان نزدیک به شش ماه هست که با همکاری شرکت شبکه سازان پرستو با این دیتا سنتر در ارتباط هستم. در این مدت درک کردم پشتیانی چیست، قانون چیست، و حقوق طرفین چگونه است. جناب آقای وزیر ارتباطات در دولت محترم دیتا سنتر حمام عمومی نیست ها ( وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ایجاد دیتاسنتر در داخل کشور برای نگهداری منابع اطلاعاتی ضروری است ) !!! این رو جهت یاد آوری عرض کردم. یا مثلا از قول دبیر محترم شورای فناوری اطلاعات : سه دیتا سنتر طی هشت ماه آینده در کشور ایجاد می‌شود. انگار این دیتاسنتر ها همه منتظرند تندی افتتاح بشوند. فکر کرده اید اگر دوباره یک لنج اجنبی لنگرش رو روی فیبر نوری دیتاسنترهاتون انداخت چی میشه؟!!!

البته این زحمت کشان عزیز تلاش هایی هم کرده اند (همایش نقش Data Center در توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات ) اما واقعا هرچقدر هم تلاش کنند اگر به فکر کنترل پرسنل و ایجاد حس محترم مسئولیت نباشند زهی خیال باطل.

برگشتن روزنامه و تلوزیون و رادیو و در و دیوار نوشتن آقا The Planet فلان کرد. بله فلان کرد، یک سرور ما را هم خاموش کرد !!! اما خوب تو قراردادش نوشته دلش می خواد. هی من هیچی نمیگم !!!!! عزیز دل برادر اینجا جاش نیست ……

2 دیدگاه دربارهٔ «دیتا سنتر ملی و عزیز دل برادر دولت محترم»

  1. ابتدا تو را نادیده می گیرند ، سپس مسخره ات می کنند و بعد با تو می جنگند ولی درنهایت پیروزی از آن توست ( گاندی )
    دوستان طولانی ترین راه رو هم با قدم اول باید شروع کرد . امروز عقبیم ولی مطمئنا اگه شروع نکنیم فردا عقب تر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا