نت نشین و پی اچ پی و وبلاگ

با این نوشته حامد که بلاگ نویسی را متناقض با رسمی نوشتن می داند کاملا موافق هستم.پس پست های معمولی را راحت تر می نویسم.آخیشش

چند تا سایت که چند وقت هست می خوام معرفی کنم به اضافه لینک و حرف.

ترم جدید شنبه شروع میشه دوست دارم بعتر از قبل باشه/

/— چند روزی است که یک نت نشین جدید وبلاگش رو راه انداخته.سلایقه خوبی داره و مطالب بهتری می نویسه.ایشون از نویسنده های مجله وزین شبکه نیز می باشند و قصد دارند مقاله هاشون رو در وب سایت رسمی خودشون قرار بدهند که بس نیکوست.لذت ببرید :

یادداشت های یک شهروند اینترنت

/— نتوند عزیز نیایش قشنگی بود.عید غدیر گذشت اما دیر نشده برای تبریک شده؟؟؟

/— یک آقای محترم مقاله های محترم تری در زمینه امنیت و هک در حال نگارش هستند.کمی به ظاهر وب سایتشون برسند خیلی چیز خوفی میشه !!!

نوشته های وحید بهزادان با عنوان Hyper Security

/— سعید پازوکی قدرت شل در داس را به نمایش می گزارد.

/— وب سایت خوب phprun چند وقتی است که شروع به کار کرده است.ااگر از php استفاده می کنید هر روز اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

 

/— راستی در مورد کنفرانس انجمن php ایران هم چندروز پیش در iranPHP خوندم که یادم رفت بنویسم.

/— دوستان سایت قشنگ عزیز که rss ندارید میشه زودتر داشته باشید؟حیف نیست وب سایت هایی مثل LinuxIran یا iranPHP و سایت جدید phprun خروجی ندارند؟آدم ها حرفه ای مثل ایشون و اوشون کم نیستند شاید بتونند کمک کنند !!!

/— در لینوکس به اندازه خیلی از دوستان حرفه ای نیستم اما دوست دارم این ترم که سعی می کنم دوروز خالی داشته باشم تدریس کنم.اوایل اسفند در موردش تصمیم می گیرم.

/— بسه  دیگه ، خداحافظ

تکمیل : من در مورد خروجی iranphp.net و linuxiran.org اشتباه کردم و هر دو این سایت ها خروجی دارند اما چون نه لینکی از RSS در این وب سایت ها بود نه من با سیستمشون آشنایی داشتم متوجه خروجی نشدم.می توانید از این خروجی ها استفاده کنید :

http://www.linuxiran.org/backend.php

http://www.iranphp.net/backend.php

 

 

 

5 دیدگاه دربارهٔ «نت نشین و پی اچ پی و وبلاگ»

  1. سلام, لینک های جالبی بود ممنون . راستی یک حفره جدید امنیتی توی ویندوز امده که اینطور که مایکروسافت گفته خیلی خفنه ! توی وبلاگم یه سری اطلاعات دربارش گذاشتم خواستید یه سر بزنین

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا