چگونه خروجی RSS ابزار Movable Type را کامل کنیم؟

یا تا به حال دقت کرده اید که خروجی که ابزار Movable Type تولید می کند ناقص می باشد؟ اگر در این باره مطمئن نیستید پس احتمالا همین طور است.
به صورت پیش فرض Movable Type نوعی خروجی تولید می کند که در اصطلاح به آن “crippled feeds” می گوییم.در این حالت خروجی شامل یک خلاصه از پست شما و بدون هرگونه کد HTML و یا تصویر می باشد.این حالت ممکن است به نظر خوب بیاد و در اصل نیز اشکالی ندارد ، اما از آنجا که همیشه رضایت مشتری هدف ارائه دهنده خدمات است می توانیم این خروجی را کمی تغییر دهیم.
این تغییرات به خصوص برای وبلاگ های فارسی که مشکل نمایش راست به چپ را در RSS خوان ها دارند می تواند کارآمد باشد.
برای این کار باید تغییرات زیر را انجام دهید:
به قسمت  Edit Templates رفته و یکی از RSS feed ها را انتخاب کنید.( RSS یا RDF یا همان index.xml ) و به دنبال تگ زیر بگردید :

<$MTEntryExcerpt remove_html=”1″ encode_xml=”1″$>

و سپس آن را با دو تگ زیر جایگزین کنید :

<$MTEntryBody encode_xml=”1″$><$MTEntryMore encode_xml=”1″$>

اگر نتیجه مورد رضایت شما بود می توانید آن را برای سایر خروجی ها نیز انجام دهید،لازم به ذکر است این کار می تواند تعداد بازدید کننده های سایت را کاهش دهد و یا تعداد کمتری کامنت برای شما داشته باشد اما این مساله به شرطی مهم است که شما فقط به خاطر تعداد هیت بلاگتان بنویسد.
من این تغییرات را در خروجی اصلی وبلاگ انجام دادم و شما می توانید تمامی مطالب را از طریق ببینید.با وجود اینکه این خروجی معتبر می باشد لطفا اگر از نظر شما ایرادی دارد به من اطلاع دهید.
 

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونه خروجی RSS ابزار Movable Type را کامل کنیم؟»

  1. سلام دوست عزیز امید عرب هستم مطالب شما رو میخونم جالبه . آموزنده مقالات من هم از این بخ بعد تو سایت آراز صمدی یا همونtur2.comمنتشر میشه و جواب سوال ها رو تو وبلاگ خودم میدم موفق باشید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا