گوگل ،دسترسی سریع به 6 میلیارد مورد

گوگل تا به امروز جسجوی سریع در بین 6 میلیارد موردی را که در خود ذخیره کرده است برای کاربران فراهم کرده است.این موارد شامل 4.28 میلیارد صفحه وب ، 880 میلیون تصویر ، 845 میلیون پیام گروه های خبری Usenet و تعداد زیادی کتاب برای سرویس Google Print می باشد.از اینجا 6 Billion Items.

 

8 دیدگاه دربارهٔ «گوگل ،دسترسی سریع به 6 میلیارد مورد»

  1. بازتاب: Tech Guru

  2. سلام می خواستم یک سوال در مورد لینوکس بپرسم چون من تازه واردم سوالم این بود که چگونه کرنل لینوکسم که 2.4است رو به 2.6 آپدیت کنم (لطفا لینک دانلود رو برام بزارین)با تشکر فراوان

  3. همیشه برام سواله که این همه اطلاعات رو چه جوری همشونو ذخیره میکنه! فکر کنم باید به اندازه کل فضایی که تو اینترنت هست فضا داشته باشه!!

  4. سلام،
    کجایی، چرا این پنج روزه چیزی ننوشتی؟!!
    حالا یکی نیست این رو به خودم بگه چرا دو هفته است که چیزی نمی نویسم.

  5. از بلاگ خوبتون ممنون از همه جهت کامله.چند تا سوال داشتم :1-من میخوام title بلاگ رو با فونتی که از اینترنت دانلود کردم یعنی غیر ازفونت های ویندوز بنویسم اما در این حالت title در کامپیوتر مانند قبل دیده میشود.آیا راهی وجود دارد که title به همان صورت مورد نظر دیده شود ؟ تنها راهی که به ذهن خودم رسید این بود: عکسی را جای title قرار دهم مانندبلاگ
    http://pink-floyd.blogsky.com چه طورمیشه عکس جای TITLE قرار داد ؟ آیا راه دیگری هم وجود دارد ؟2_ میخوام یک نوشته طولانی که درمورد اهداف بلاگم توضیح داده همیشه در بالای بلاگم باشه تا همه خواننده ها اول اونو بخونن نه که هر بار که پست جدیدی میفرستم یه پله پاییتنر بره !چه کار میشه کرد ؟

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا