به فایرفاکس بپیوندید!

بالاخره آمار بازدید کنندگان تکوپیدیا که از موزیلا استفاده می کنند از IE بیشتر شد. مدت زیادی هست که این کار رو انجام میدم و هر ماه این موضوع رو چک می کنم. برای این ماه ( آگوست ) تا به حال که 9 روز گذشته است 74 درصد بازدید کنندگان از موزیلا استفاده کرده‌اند.

این موضوع به تنهایی مهم نیست، اما امیدوارم واقعا مخاطبان اینجا (هر چند زیاد نیستند و هر چند چند وقتی است اینجا کمی ساکت شده است.) به سمت استفاده از موزیلا حرکت کنند. این را هم یاد آوری کنم که به تازگی به خاطر رفع یک مشکل امنیتی نسخه جدیدی از فایر فاکس منتشر شده است. می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت کنید.

11 دیدگاه دربارهٔ «به فایرفاکس بپیوندید!»

  1. سلام رفیق…
    به نظر من هنوز زوده به فایرفاکس امیدوار بود، چون گستره کاربرانش به اندازه آی ای نیست. بگذارین چند مدتی بگذره بعد بپیوندیم. ;)

  2. سلام:
    FireFox عالی عمل کرده تنها دو تا مشکل به نظر من هست که یکیش اینه که اگه تو یه TAB زبان عوض بشه برای دیگری باید دوباره تغییرش داد و این تو Window های IE نیست.یکی دیگه اینه که به تجربه البته (تو fotopages) به من ثابت شده بعضی سایتها که با بعضی نرم افزارها طراحی شدن سازگاری مناسبی با FIreFox ندارن.یکیش همین FotoPages که با Perl ساخته شده و اگر شما تو چند تا Tab چند صفحه از این سایت رو باز کنین تا یکی خوب تموم نشده باشه بقیه هم نمی شن.
    البته اوّل من فکر می کردم یه طراح بهتره با IE کار کنه چون کاربراش بیشترن ولی بعد قانع شدم که اگر سایتی با FireFox درست کار کنه با اکثریت قریب به اتفاق بقیه هم درست کار می کنه.
    البته به نظرم تو ایران ما خیلی زمان می بره تا عموم به FireFox بپیوندن چون اکثرن به IE عادت کردن و یه جورایی فکر می کنن استفاده از هر چیز جدید مستلزم یادگیری جدیده و از اون فرار می کنن من مطمئنم خیلی ها به خاطر اینکه می ترسن نتونن از XP استفاده کنن از 98 یا Me استفاده می کنن!
    علی!چقدر شد!!!

  3. منم به دلایل زیادی مجبورم اینکارو بکنم.اما این سوال باقی میمونه که فایر فوکی میتونه فایل های با پسوند mht رو باز کنه یا نه؟!
    کلا تو لینوکس میشه همچین کاری کرد؟!
    اگه براتون زحمتی نیست جواب رو به ایمیلم بفرستین!

  4. منم فایر فاکس رو گرفتم اما اینترنت اکسپلورر رو هنوز بره فایل های mht نگه داشتم.کاش فار فاکس هم این امکان رو داشت!!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا