بم ، زمرد صحرا ویران شد.

نزدیک به 2 روز از زلزله سنگین شهرستان بم می گذرد و همه‌ی ما ایرانی ها هر جا که باشیم و با هر روحیه ای توی فکر فرو رفتیم.فکر می کنم هر طور که باشیم دوست داشته باشیم به اونایی که الان نیاز به کمک دارند کمک کنیم.
امروز که بر به طرف خونه می گشتم توی خیابان تاریکی و سردی و برف و بارون به همراه آژیر آموبولانس ها همه‌ی ملت رو توی فکر می برد.مردم توی هر حسی که بودن حتی در بین خنده هاشان هر صدای آژیر چهره‌ی اون ها رو تو هم می‌برد.

 

توی دنیای اینترنت هم از اولین لحظات پخش خبر همه‌ی بچه ها به فکر بودن،امروز که اولین قرار بلاگی بر گذار شد و فردا هم یک قرار دیگر برای کمک رسانی.

شاید نزدیک به 15 پیغام مختلف در لیست offline هام بود و یک زنجیر بزرگ اطلاع رسانی تشکیل شده است ، منم دوست دارم یک جوری کمک کنم پس:


اطلاعیه شماره یک جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران

 

” تعاونوا علی البروالتقوی”

مردم شریف ونوعدوست ایران : در پی وقوع زلزله تاسف بار شهرستان بم ازتوابع استان کرمان بسیاری از برادران و خواهران شما نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی هموطنانشان هستند،جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت به مناسب حادثه مذکورو حضور گسترده در مناطق حادثه دیده و امدادونجات به آسیب دیدگان ، آمادگی داردبه منظورحمایت از بازماندگان زلزله ، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم غیور و انساندوست کشورمان را جمع آوری و برای تامین نیازمندیهای امدادی و اضطراری حادثه دیدگان ارسال نماید. به همین منظور هموطنان عزیز می توانندکمک های نقدی خود رابه شماره جساب ریالی 11111 و شماره حساب ارزی 702070 بانک ملی ایران شعبه مرکزی قابل واریز در تمام شعب بانک ملی پرداخت و با کمک های غیرنقدی خود ، با مراجعه به شعب و پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور اهداء نمایند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

آخریت اخبار در رابطه با شهرستان بم و زلزله از گوگل

لیست اقلام مورد نیاز در سایت هلال احمر

عکس های حسن سربخشیان (زلزله بم) از ردهت

 

تکمیل :
شماره حسابهای اعلام شده توسط نهادهای دولتی برای کمک به زلزله زدگان شهرستان بم


تکمیل
:
بزرگترین زلزله ها از سال 1923 تا به حال (پرورش)

اسامی مجروحین در بیمارستان های کرمان ، زرند ، تهران ،‌شیراز

 

3 دیدگاه دربارهٔ «بم ، زمرد صحرا ویران شد.»

  1. قرار بلاگرها جهت کمک به زلزله زدگان کرمان
    یکشنبه هفتم دیماه ساعت 4
    آدرس قرار :

    خیابان ولیعصر – خیابان توانیر – خیابان نظامی گنجوی – پارک نظامی گنجوی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا