سال 2004 و یک دنیای 13.7 میلیارد ساله

خوب 10 دقیقه تا آغاز سال 2004 میلادی مونده و سعی می کنم در لحظه شروع سال این رو مطلب رو پست کنم.سال 2003 سال بدی نبود اما خیلی بد برای ایرانی ها تموم شد.با اینکه ما ایرانی ها از سیستم خورشیدی برای سال هامون استفاده می کنیم اما خوب لاقل خیلی از کارهامون با سیستم میلادی کار میکند مثل تاریخ همین بلاگ.

خواستم از کامپیوتر و اینترنت در سالی که گذشت بنویسم اما دیدم بدون تحقیق نوشتنش درست نیست،پس سراغ یکی دیگر از علاقه هام یعنی نجوم رفتم.

این طور که اینجا نوشته الان سن کائنات برابر با چیزی در حدود 13.7 میلیارد سال شده است و از لحظه بیگ بنگ یا همان انفجار بزرگ یا هر چیز دیگری که باعث شروع شده 13.7 میلیارد میگذرد.( البته نحوه شروع به اندازه تمام این لحظات جای بحث دارد.)

 الان دانشمند ها فکر می کنند که چیزی در حدود 73 درصد از جهان از جنس ناشناس و اسرار آمیز انرژی سیاه تشکیل شده است و 4 درصد از جنس اتم های که با آن آشنا هستیم و 23 درصد باقیمانده نیز از یک چیز اسرار آمیز دیگر به نام ماده سیاه تشکیل شده است.

 

امیدوارم در سال 2004 یک سال آرام رو داشته باشیم و داشته باشند بدون جنگ و خون و سرشار از صلح و لینوکس .پایدار و موفق باشید.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «سال 2004 و یک دنیای 13.7 میلیارد ساله»

  1. سلام. امروز رسما رفتم به سایت جدید. هروقت تونستی لینکتو عوض کن. یه یادداشت بزرگ هم با سایز 16 بنویس. :) خداحافظ

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا