بعد از 509 – آسمان آفتابی است.

سلام
دو روز نبودم خوشحال بودید؟ پهنای باند ته کشیده بود که مشکل فعلا برطرف شد.چند تا PDF رو سایت بود که از 20 روز پیش در دسترس نبودند دوباره فعال شدند ، لذتشان را ببرید.
– حضور رسمی برادر Slackware ویرایش 10 گرامی باد، خدمت استاد عزیز زوپ و محمد عزیز.
– فارستک به یاد روز های اقتدار شروع به انتشار مقاله کرده است، دومیش هم مثل اولی بدک نبود.ولی این GPS خیلی خیلی بوی ترجمه-اش زیاد بود.لاقل در قسمت “کجا می توانیم یک GPS تهیه کنیم ؟” باید کمی بازار ایران را هدف قرار می داد.بخوانید : GPS چیست ؟

استفاده از Natural Language Toolkit در Python | جلوگیری از DoS در BSDها | و یک مقاله جالب که تو لینک کوچولو هم نوشته بودم : Reduce compile time with distcc
– هم دانشگاهی های عزیز توجه کنید با این مقاله می تونید یک پروژه از لیست پروژه های مهندس تصدیقی را انجام بدید.یادم میاد در لیست ایشون یک تحقیق و بررسی بر روی distcc بود که این مقاله و پیاده سازی یک نمونه با اون به راحتی شما را از فکر کردن برای پروژه خواهد رهانید ( این چه جور جمله بندیه!!! )

– همه gmail دارید احتمالا ، احتمالا اگر دوستان آشنایان هنوز دریافت نکردید فقط همین جا کامنت بزارید.اگر تا فردا خبری از درخواست نبود فردا شب 4 تا میزارم همین جا، هر کس زود تر دید نوش جانش.

– من حساب orkut خودم رو مختومه کردم،بدون شرح.

11 دیدگاه دربارهٔ «بعد از 509 – آسمان آفتابی است.»

  1. سلام دوست عزیزم جلال … خیلی ممنون از این لطفی که بهم داشتی… اما احسان زودتر برام فرستاد.
    فقط یک مساله جالبی که فهمیدم یاهو ایمیل های جیمیل رو انگار فیلتر می کنه! و نمی ذاره به گیرنده که یاهو داره از طرف جی میل برسه!
    با همه این ها باز هم خیلی ممنونم که همیشه به من لطف داشتی و داری

  2. خیلی متاسفم – نوشتم دوستان و آشنایان و خواننده های همیشگی اینجا – برای کسایی که نمی شناسم نمی فرستم .!

  3. سلام جیلی جون….اون میلی که برام زدی و منو دعوت کردی…خراب بود….اگه میشه یه بار دیگه برام بزن و برام offline بده که اشتباهی قاطی بالک ها نره….مرسی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا